In Memoriam Bert Beens

Woensdag, 27 december 2023

Onlangs is, toch nog onverwachts en veel te vroeg, Bert Beens overleden. Bert een fervente karpervissers heeft van 2013 t/m 2016 de eerste karpercommissie opgezet en geleid en daarmee de basis gelegd van een actieve groep binnen onze vereniging. Naast voorzitter van de karpercommissie was Bert ook als bestuurslid actief.

Bert kon je typeren als een uiterst rustige man die je niet snel kwaad kreeg en die ook goed kon luisteren en die nadacht over oplossingen. Zelfs als hij geen voorstander was van een voorstel, dan toch bleef Bert rustig en gaf op beleefde wijze uiting van zijn argumenten. Dat de karpercommissie levensvatbaar was binnen onze vereniging, blijkt wel, want nog steeds hebben we een trouwe groep karpervissers die elk jaar weer leuke evenementen organiseren. Ook heeft Bert ons diverse jaren geholpen als verenigingscontroleur, wat hij tot lang heeft volgehouden. Pas het afgelopen jaar vond hij dat z’n gezondheid het niet toeliet om nog effectief te controleren.

Wij wensen Bert z’n kinderen en kleinkinderen veel sterkte en wij blijven Bert herinneren zoals op de foto, als een gelukkige man die voluit van z’n passie kon genieten.

Het bestuur H.S.V. De IJzeren Man

Dit bericht downloaden.