Adreswijziging/opzeggen

MijnSportvisserij is een online service omgeving waarin je als VISpashouder eenvoudig je gegevens kunt beheren. Door je eenmalig te registreren op www.mijnsportvisserij.nl wordt je VISpas aan deze online omgeving gekoppeld, waarna je eenvoudig kunt inloggen met je e-mailadres, Facebook- of Google+ account. Vervolgens kun je allerlei zaken rondom de VISpas snel en gemakkelijk regelen. Klik op de onderstaande link om je te registreren voor MijnSportvisserij.

Nu registreren!

Een adreswijziging doorgeven

Via MijnSportvisserij kun je eenvoudig een adreswijziging doorgeven:

1. Ga naar www.mijnsportvisserij.nl
  2. Log hier in met je e-mailadres, Facebook- of Google+ account
  3. Kies onder 'Profiel' voor 'Wijzig adres'
  4. Geef je nieuw postcode en huisnummer door met de ingangsdatum van je verhuizing
  5. Klik op 'Versturen'

Nadat je het formulier hebt ingevuld, ontvang je automatisch bevestiging per e-mail omtrent de verhuizing.

De VISpas opzeggen

Jouw VISpas is het bewijs van lidmaatschap van onze vereniging. Natuurlijk zien we je niet graag vertrekken en mocht er onvrede zijn over de vereniging dan nodigen we je graag uit voor een gesprek met één van onze bestuursleden.

Mocht je het lidmaatschap toch willen beëindigen dan kun je dit eenvoudig via MijnSportvisserij regelen:

1. Ga naar mijnsportvisserij.nl
  2. Login met je e-mailadres, Facebook- of Google+ account
  3. Kies 'VISpassen' in het menu
  4. Kies onder 'Acties' voor 'Opzeggen' bij het document dat je op wilt zeggen
  5. Geef een reden op en klik op 'Opzeggen'

Nadat je het formulier hebt ingevuld ontvang je een automatische bevestiging per e-mail en wordt de opzegging in behandeling genomen.

Let op: de VISpas is geldig gedurende het lopende kalenderjaar. Het opzeggen van de VISpas voor het komende kalenderjaar moet vóór 1 oktober van het lopende jaar gebeuren.