Jeugdvergunning

Sinds 2021 is het voor iedere jeugdige inwoner van Geldrop en omstreken, die op 1 januari van dit jaar 13 jaar of jonger was, mogelijk om gratis te kunnen vissen in het viswater van onze vereniging. Voor deze gratis vergunning gelden een paar voorwaarden:

• Je mag alleen vissen op de drie vijvers van de vereniging;
  • Je mag alleen overdag vissen;
  • Je mag met 1 hengel vissen;
  • Je mag alleen deze aassoorten gebruiken: brood, maden, wormen, deeg en mais.

Daarnaast zal je natuurlijk nooit vislijn of ander afval achterlaten want dat gooi je thuis netjes in de afvalbak, en zet je gevangen vis direct en onbeschadigd in hetzelfde viswater terug. Toch?

Je kunt de gratis jeugdvergunning aanvragen via de onderstaande link. Je krijgt dan, zodra je alles ingevuld hebt, de vergunning als PDF in je mailbox. De vergunning kun je dan uitprinten en die moet je natuurlijk wel bij je hebben als je gaat vissen.

Klik hier om je gratis jeugdvergunning aan te vragen

Als je een gratis jeugdvergunning aanvraagt en download, dan wordt je geregistreerd in de ledenadministratie van onze vereniging. Je krijgt dan vier keer per jaar het gratis Stekkie Magazine van Sportvisserij Nederland thuisgestuurd, met vistips, visverhalen én informatie over de JeugdVISpas.