Visdocumenten

Bij Hengelsportvereniging De IJzeren Man ben je aan het goede adres voor je VISpas of JeugdVISpas. De (Jeugd)VISpas is meteen het lidmaatschapsbewijs van HSV De IJzeren Man. Hiermee krijg je toegang tot de drie vijvers van de vereniging én zo’n 85% van al het viswater in Nederland.

Via bovenstaande knop kun je de (Jeugd)VISpas online bestellen, veilig betalen via Ideal of creditcard en direct vissen! Je ontvangt direct (per mail) een printbaar Voorlopig bewijs van lidmaatschap (VISpas), met een unieke code. Dit document is een maand geldig. De definitieve VISpas en eventuele andere documenten worden automatisch binnen drie weken per post toegestuurd.

Uiteraard kun je je ook bij één van onze verkooppunten inschrijven en de documenten meteen meenemen.

Prijzen

Klik hier voor een overzicht van de prijzen.

Gratis Jeugdvergunning

Was je op 1 januari van dit jaar jonger dan 14 jaar en vis je nooit met meer dan één hengel? Dan kun je hier een gratis jeugdvergunning van onze vereniging aanvragen. Lees wel eerst even de voorwaarden!

Automatische incasso

LET OP: Wanneer je bij het bestellen van de VISpas niet kiest voor automatische incasso, maar voor acceptgirobetalingen dan wordt voor de contributie extra € 5,- administratiekosten in rekening gebracht.

Klik hier voor meer informatie over automatische incasso.

De contributie wordt, voor leden die gebruik maken van automatische incasso, medio november geïncasseerd. Leden die niet gebruik maken van automatische incasso ontvangen medio november een brief met een acceptgirokaart.