Koek en zopie 2023

Maandag, 20 november 2023

We begonnen de dag met 12 vissers en het weer was prima. De vis liet niet lang op zich wachten en met name aan de Cocody kant werd er meteen vis gevangen.

Traditioneel werd er om 11:30 erwtensoep geserveerd. De soep was gemaakt door Marga Kookt en werd door haar ook gesponsord. Natuurlijk mochten de HEMA rookworst en het roggebrood met spek niet ontbreken.

Na de pauze werd er nog steeds vis gevangen aan de Cocody kant en ook elders op de vijver werd een visje gevangen.

De eindstand
1e Mark Claessens (18960 gram)
2e Louis Biesters (13900 gram)
3e Rob Biesters (5240 gram)

In het totaal werd er ruim 47 kilo gevangen.

Belangrijk
We starten 21 april 2024 weer met het eerste clubkampioenschap op onze vijver.

Daarvoor zijn er twee wedstrijden op open water ( Bergse maas 7 april en Juliana kanaal 14 april ).

Heren bedankt weer voor een gezellig seizoen en tot volgend jaar!

De wedstrijd commissie